Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by Guest on Tue Jan 13, 2015 5:16 am

Excuse my French in the title but I just watched Tipping The Scales and I wondered what would happen if Mr. Ratburn's class sang some songs that would piss off Dr. Fugue. Here's what he his reaction would be:

Michael Jackson's Beat It sung by Binky who is Moonwalking

Dr. Fugue: *yells* What the!? Binky Barnes! Go to the Mr. Haney's office now!!! *points out the classroom door*

Weird Al's White And Nerdy sung by Buster.

Dr. Fugue: Stop! That's not a song! After class, write me 25 sentences of "I will not sing Weird Al Yankovic!"

Britney Spear's Toxic sung by Muffy

Dr. Fugue: Very inappropriate song Ms. Crosswire! Go back to your seat!

Baha Men's Who Let The Dogs Out? sung by Fern

Dr. Fugue: I expected better from you Fern!

Ice Cube's Today Was A Good Day sung by George

Dr. Fugue: *screaming* NO!!!! Go to Mr. Haney's office now! I will NOT tolerate rap in my class!

Rebecca Black's It's Friday sung by Jenna

Dr. Fugue: *screams* Get out now!!! *throws an eraser as Jenna runs out of the classroom crying*

Los Del Rio's Macarena sung by Sue Ellen

Dr. Fugue: *rolls his eyes and sighs*

Black-Eyed Pea's My Humps sung by Francine

Dr. Fugue: *yelling* Stop singing that filth Ms. Frensky! Just for that, you will not be getting the solo part anymore!

Daft Punk's One More Time sung by Brain

Dr. Fugue: That is not a song! It's annoying! I would rather listen to nails on a chalkboard!

Arthur's Theme Song sung by Arthur himself

Dr. Fugue: Don't break the fourth wall Arthur! I shall fire you again!

Pick some songs that you think would annoy or piss off Dr. Fugue?

Guest
Guest


Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by Snowth Poogle on Tue Jan 13, 2015 11:12 pm

I dunno what's going on here, lol, but here's some annoying songs that are sure to piss off anybody:

Carly Rae Jepsen's "Call Me Maybe" (Cookie Monster's parody, "Share it Maybe," was awesome, though)

Olivia Newton-John's "Physical" (and to think it was written by someone who has written songs for The Chipettes!)

HEY VERN, IT'S ERNEST theme song (kids shows usually have catchy, memorable theme songs... this is not one of them)

_________________
Marina The Slums' Greatest Marinapreciator!
Snowth Poogle
Snowth Poogle
Homeless Santa - Global Moderator
Homeless Santa - Global Moderator

Posts : 1726
Join date : 2014-02-20
Age : 30

View user profile

Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by Guest on Wed Jan 14, 2015 3:01 am

Snowth Poogle wrote:I dunno what's going on here, lol, but here's some annoying songs that are sure to piss off anybody:

Carly Rae Jepsen's "Call Me Maybe" (Cookie Monster's parody, "Share it Maybe," was awesome, though)

Olivia Newton-John's "Physical" (and to think it was written by someone who has written songs for The Chipettes!)

HEY VERN, IT'S ERNEST theme song (kids shows usually have catchy, memorable theme songs... this is not one of them)

These are just song choices that would piss Dr. Fugue off.

Guest
Guest


Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by WheeljackDude on Mon Feb 02, 2015 3:21 pm

Kenny Loggins' Danger Zone sung by Maria
Dr. Fugue: *groans angrily* Well, Top Gun was a good movie... Go to the office. Get going!

Judas Priest's You've Got Another Thing Comin' sung by Ladonna
Dr. Fugue: I'd rather scratch a blackboard...

Kiss' Rock and Roll All Nite sung by Alex
Dr. Fugue: ...
WheeljackDude
WheeljackDude
Ass of Jacks
Ass of Jacks

Posts : 401
Join date : 2014-03-31
Age : 31
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by Snowth Poogle on Mon Feb 02, 2015 4:42 pm

Meghan Trainor's "All About That Bass" - Yeah, I know 2014 was the year that Moms was in his happy place since that was the year of big butts, but really, Meghan Trainor's voice is annoying and robotic, and this song is just plain redundant and repetitive.

Manfred Mann's "Doo Wah Diddy" - I like oldies, but that song gets on my nerves, lol.

Any song by Randy Newman or Allan Menkin, since they seem to piss off everybody.

_________________
Marina The Slums' Greatest Marinapreciator!
Snowth Poogle
Snowth Poogle
Homeless Santa - Global Moderator
Homeless Santa - Global Moderator

Posts : 1726
Join date : 2014-02-20
Age : 30

View user profile

Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by Kerry9Story on Tue Feb 03, 2015 9:26 am

gettin jolleys off im sure -_-
Kerry9Story
Kerry9Story
Pregnant
Pregnant

Posts : 4483
Join date : 2014-03-14
Location : $ac

View user profile http://www.bathandbodyworks.com/

Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by ArthurFrancineFan on Fri Jul 10, 2015 4:08 am

oh that awful song. Im all about the a$$ the A$$ the a$$
i guess thats what it was really about

Muffy can sing it and piss of DR Fugue

oh and Buster starts Rick rollin, "never gonna give you up"

_________________
Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue 549ba811

Other people will call me a rebel, but I just feel like I'm living my life and doing what I want to do. Sometimes people call that rebellion, especially when you're a woman.

Joan Jett
ArthurFrancineFan
ArthurFrancineFan
Slums Mama
Slums Mama

Posts : 5402
Join date : 2015-02-10
Age : 31
Location : Where the wild things are

View user profile http://www.fan fiction/jcrose

Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by Guest on Fri Jul 10, 2015 4:21 am

Okay. For me I would sing Smells Like Teen Spirit

Dr. Fugue: Stop that garbage from Seattle!

Guest
Guest


Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by ArthurFrancineFan on Fri Jul 10, 2015 4:23 am

"Well it sure beats RAISING CATTLE"
Sorry Weird AL parody, could not help myself Wink

_________________
Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue 549ba811

Other people will call me a rebel, but I just feel like I'm living my life and doing what I want to do. Sometimes people call that rebellion, especially when you're a woman.

Joan Jett
ArthurFrancineFan
ArthurFrancineFan
Slums Mama
Slums Mama

Posts : 5402
Join date : 2015-02-10
Age : 31
Location : Where the wild things are

View user profile http://www.fan fiction/jcrose

Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by Guest on Fri Jul 10, 2015 4:35 am

I can picture Dr. Fugue hating Weird Al with a passion.

Guest
Guest


Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by ArthurFrancineFan on Fri Jul 10, 2015 4:39 am

YES same here.
Enough of zis Music....

Arthur starts singing
"living in an amish paradise"
Buster, I LOVE that song....naturally

_________________
Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue 549ba811

Other people will call me a rebel, but I just feel like I'm living my life and doing what I want to do. Sometimes people call that rebellion, especially when you're a woman.

Joan Jett
ArthurFrancineFan
ArthurFrancineFan
Slums Mama
Slums Mama

Posts : 5402
Join date : 2015-02-10
Age : 31
Location : Where the wild things are

View user profile http://www.fan fiction/jcrose

Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by Wild Starry Moony on Sat Aug 29, 2015 12:13 am

ArthurFrancineFan wrote:Arthur starts singing
"living in an amish paradise"
Buster, I LOVE that song....naturally
LOL
lol! lol! lol! lol! lol! lol!

_________________
The Official Hate Ladonna Compson Thread
https://www.youtube.com/channel/UChC3_qWLhofdt0rj1n1rwYA?view_as=subscriber

I love this place, and yall should throw rocks at me till i come here more often
Wild Starry Moony
Wild Starry Moony
Downs Clown
Downs Clown

Posts : 373
Join date : 2014-06-11
Age : 20
Location : Pizza Puala's Pizzaland

View user profile

Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by ArthurFrancineFan on Sat Aug 29, 2015 12:56 am

"As I walk through the valley where I harvest my grain, i take a look at my wife and realize, shes very plain, but thats just perfect for an amish like me, you know I shun fancy things like electricity"
YAY cheers cheers cheers
"Tonight we're gonna party likes its 1699"
"We been spendin most our lives, livin in an amish paradise"
"Its all work and sacrifice livin in an amish paradise"
"We sell quilts at discount price, livin in an amish paradise"
"We dont fight we all play nice, livin in an amish paradise"

"But you'd probably think it bites, livin in an amish paradise"

Can anyone else imagine Buster married to Maria and living with the Amish?
Maria Buster Maria Buster

DXDXDXDXD

_________________
Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue 549ba811

Other people will call me a rebel, but I just feel like I'm living my life and doing what I want to do. Sometimes people call that rebellion, especially when you're a woman.

Joan Jett
ArthurFrancineFan
ArthurFrancineFan
Slums Mama
Slums Mama

Posts : 5402
Join date : 2015-02-10
Age : 31
Location : Where the wild things are

View user profile http://www.fan fiction/jcrose

Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by Guest on Sat Aug 29, 2015 1:11 am

ArthurFrancineFan wrote:"As I walk through the valley where I harvest my grain, i take a look at my wife and realize, shes very plain, but thats just perfect for an amish like me, you know I shun fancy things like electricity"
YAY cheers cheers cheers
"Tonight we're gonna party likes its 1699"
"We been spendin most our lives, livin in an amish paradise"
"Its all work and sacrifice livin in an amish paradise"
"We sell quilts at discount price, livin in an amish paradise"
"We dont fight we all play nice, livin in an amish paradise"

"But you'd probably think it bites, livin in an amish paradise"

Can anyone else imagine Buster married to Maria and living with the Amish?
Maria Buster Maria Buster

DXDXDXDXD

I remember what it was like to party in 1999! You played N64, listened to All-Star by Smash Mouth and traded Pokemon cards!

Guest
Guest


Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by Wild Starry Moony on Sat Aug 29, 2015 2:05 am

I was born in 1999! that still counts as a 90's kid! lol!

_________________
The Official Hate Ladonna Compson Thread
https://www.youtube.com/channel/UChC3_qWLhofdt0rj1n1rwYA?view_as=subscriber

I love this place, and yall should throw rocks at me till i come here more often
Wild Starry Moony
Wild Starry Moony
Downs Clown
Downs Clown

Posts : 373
Join date : 2014-06-11
Age : 20
Location : Pizza Puala's Pizzaland

View user profile

Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by ArthurFrancineFan on Sat Aug 29, 2015 4:45 am

Yes er it kind of counts honey but you are more of a 2000 kids Wink
Yes the days of trading pokemon cards, wow then before that, there were POGS...
Shaggy was singing Mr boombastic haha and Cotton eyed joe... in 95
Yeah I was a late 80s toddler, 90s tween/ early teen

_________________
Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue 549ba811

Other people will call me a rebel, but I just feel like I'm living my life and doing what I want to do. Sometimes people call that rebellion, especially when you're a woman.

Joan Jett
ArthurFrancineFan
ArthurFrancineFan
Slums Mama
Slums Mama

Posts : 5402
Join date : 2015-02-10
Age : 31
Location : Where the wild things are

View user profile http://www.fan fiction/jcrose

Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by Guest on Sat Aug 29, 2015 5:05 am

I was born in 1994. I was alive for a little more than half of the 90's but I was fully alive in the 2000's. But I do remember the late 90's very well.

Guest
Guest


Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by MarleyandPal96 on Sat Aug 29, 2015 9:15 am

Ok back to the game.....



Duke of earl sung in class by i dunno, Mr. Ratburn maybe?

Francince, muffy and sue ellen sings "Stop! In the Name of Love" by the Supremes

dr. i forgot his name: "I can't stand this song"

MarleyandPal96
Very Bad Person
Very Bad Person

Posts : 326
Join date : 2014-07-01
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue Empty Re: Tipping The Scales Song Choices to Piss Off Dr. Fugue

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum